De Politie deelt een enorm compliment uit.

Check deze info-rubriek - altijd - op nieuwe berichten, anders mis je van alles.
Het Team plaatst hier mededelingen en meer ...

De Politie deelt een enorm compliment uit.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » za 02 sep 2023, 09:46

Afbeelding

Gisteren kwam ik in gesprek met een politieagent, hij moest vlak voor de deur even wachten op een takelwagen om een in beslag genomen auto op te laten halen.

Het was meteen een prettig gesprek en hij bleek al jaren werkzaam te zijn in Roosendaal.
Ik begon met hem te complimenteren met zijn werk.
(ik heb enorm respect voor deze gasten)
Het gesprek duurde zeker een kwartier en met de inhoud zal ik jullie verder niet vermoeien, wel wil ik een enorm compliment delen, simpelweg omdat ik daar trots op ben.

Agent : "Jullie zitten hier al ontzettend lang he?"

Mark : "Dat klopt 45 a 50 jaar jaar schat ik (de eerste jaren mijn oom) en ikzelf ben er de afgelopen 30 jaar werkzaam en later werd ik eigenaar"

Agent : "Toevallig is je bedrijf niet al te lang geleden ter sprake gekomen in een evaluatie van Sex-gerelateerde bedrijven. Er is géén enkele aantekening te vinden in jullie dossier en dat is een enorm compliment aan jullie adres"

Mark : "Dat klopt, we hebben altijd een hele goede band gehad (en nog) met de Politie, maar we hebben in al die jaren jullie hulp nog nooit nodig gehad"

Agent : "Dat betekent dat jullie bedrijfsvoering prima in orde is"

Het compliment van deze agent kwam, nadat we afscheid van elkaar hadden genomen, pas echt binnen.
Ik draai er niet omheen, het is even snel gezegd, al die jaren van onbesproken gedrag zijn in deze business, maar ik ben zo trots als een pauw.

Dankbaar voor het mogen verwelkomen van zoveel aardige mensen in de afgelopen 30 jaar.
Onze super simpele huis"regels" en onze liefdevolle bedrijfsfilosofie - die door onnadenkende en aan zichzelf denkende mensen - verguist worden, omdat ze niet zouden passen in de sex-industrie - blijkt toch van enorme waarde te zijn geweest.

Misschien dat dit feit toch net iets meer begrip oplevert voor het werk van de GeWoon in Roosendaal Teamleden.

Mark
(Eigenaar)

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- een unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie -
- uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Op ons aller Johanness-Terras is het ook altijd gezellig, kies je voor de schaduw, of de zon?
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : info@gewooninroosendaal.nl
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle bedrijfsfilosofie.

Het GeWoon DOEN is anders dan al het andere en daardoor veel leuker!

Wij garanderen het welbevinden van iedere bezoeker. :loveys:

Aardige mensen zijn meer dan welkom
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

WAARSCHUWING

Dit onderwerp bevat 51 reacties

Je moet geregistreerd/ingelogd zijn om de reacties te bekijken.

Registreer of Login

Keer terug naar BELANGRIJKE MEDEDELINGEN.